و وقتی پلیس و اورژانس میان جسدمو از ماشین بکشن بیرون ، بانو هایده همچنان درحال خوندن این آهنگ قشنگ باشه ،
البته باید یجوری برم ته دره که ماشین منفجر نشه و ضبطش هم آسیب نبینه
فعلا برم قرصامو بخورم بخوابم :))))
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد......ما را در سایت شاید برای شما هم اتفاق بیفتد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76